اوینااوینا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
باباعلیباباعلی، تا این لحظه: 41 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
مامان سمانهمامان سمانه، تا این لحظه: 41 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
پیوند سبز مامان باباپیوند سبز مامان بابا، تا این لحظه: 16 سال و 26 روز سن داره

این روزهای دخترم اوینا👑

دلنوشته ای برای دخترم اوینا

1396/6/26 12:53
نویسنده : سمانه
158 بازدید
اشتراک گذاری

اوینای عزیزم این روزها خیلی درگیری کاری دارم فشار زیادی رو دارم تحمل میکنم تو هم شیطون شدی همش میگی مامانی باهام حرف بزن قربون صدقم برو تا من من بخندم محبت بعضی وقتها اینقدر خسته میشم که دلم میخواد تنها باشم ولی بعدش میگم خدایا شکرت که فرشته کوچولوی مثله تو رو داریم که به من و بابایی انگیزه میده کار کنیم تلاش کنیم هر چه بیشتر و بهتر واسه آینده تو کوچولوی من دوست داریم بهترینها ماله تو باشهمحبت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)